زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

سرازیر شدن شیر مادر

1393/1/14 16:39
نویسنده : قلب تپنده
279 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: دو ماه و ده روز.

روزای اولی که دخترم به دنیا اومده بود شیرم خیلی کم بود و زرد پررنگ بود که بهش می گن آغوز. کم کم  شیرم زیاد و زیادتر شد و زهرا هم خوش خوراک بود و خیلی شیر می خورد ماشاالله!

سیستم بدن هر مادری طوریه که وقتی نی نی شیر زیاد بخوره میزان بیشتری شیر تولید می کنه. برای همین من وقتی به زهرا شیر می دادم از طرف دیگه م شیر سرازیر می شد و همش مجبور بودم یه پد بهداشتی جلوی سینه م بگیرم تا لباسم خیس نشه. با این حال همیشه لباسام خیس بود. چون حتی وقتی زهرا شیر نمی خورد هم شیرم می ریخت. روی تخت که می خوابیدم تا صبح تمام بدن و لباسم و رخت خوابم خیس خیس می شد. با وجود این که دو سه بار زهرا رو بلند می کردم و بهش شیر می دادم! دیگه نمی دونستم باید چه کار کنم؟! ناشکری نباشه ها، ولی از این که همش لباسام و رخت خوابام و حتی مُبلام خیس میشد کلافه شده بودم! روزی چهار، پنج تا لباس عوض می کردم و وقتی مهمونی می رفتم توی ساک زهرا برای خودم بیشتر از زهرا لباس می ذاشتم!

چندبار هم دیگران بهم گفته بودن که شیرت داره می ریزه و حسابی آبروریزی شده بود!!!خجالت

خلاصه تنها چیزی که امیدوارم می کرد و تحملمو زیاد می کرد دلگرمیای مامانم و بقیه بود که می گفتن این وضعیت فقط تا دو سه ماه اول طول می کشه بعدش درست می شه!

راست هم می گفتن! الان که زهرا دو ماه و ده روزه مقدار شیر من خیلی متعادل تر شده و کم تر از قبل سرازیر می شه. دیگه رخت خوابم خیس نمی شه و فقط بعضی وقتا لباسم یه کوچولو خیس می شه. وقتایی که خیلی از شیر خوردن زهرا گذشته باشه! فکر کنم در روزای آینده هم وضعیت بهتر از این بشه. البته این به معنای کم شدن مقدار شیر من نیست! چون زهرا هم چنان خوش خوراکه هزار ماشاالله و منم دائماً بهش شیر می دم. خدارو شکر معضل سرازیر شدن(هدر رفتن) شیرم کمتر شده!

و یه نشونه ی خوب دیگه هم این روزا دیدم!

چند روزیه که نفخ شکم زهرا نسبت به قبل کم تر شده البته کاملاً رفع نشده! امیدوارم به تدریج این مشکل هم کم تر و کم تر شه و کامل رفع شه! الهی آمین!

خدارو به خاطر همه الطافش شکر می کنم...

 

     

زهرا در حال شیر خوردن

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان معصومه
23 اردیبهشت 93 21:19
واقعا خدا رو شکر به خاطر تمام نعمت هاش و روزی این عسل خانوم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد