زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 2 روز سن داره

موهبت

املت عدس

1393/2/25 17:30
نویسنده : قلب تپنده
321 بازدید
اشتراک گذاری

امشب یه غذای ابتکاری پختم!

نمی دونم قبلاً هم کسی این غذارو پخته یا نه، ولی من که جایی ندیده بودم! یه مقدار عدس پخته از ظهر برام مونده بود و من می خواستم برای شام یه غذای ساده درست کنم. برای همین یه دونه پیاز سرخ کردم و نمک و زردچوبه و رب بهش زدم و عدس پخته شده رو بهش اضافه کردم. بعدش دو قاشق آرد اضافه کردم و یه کم تفت دادم. در آخر هم چار تا تخم مرغ زدم توش.

غذای خوشمزه ای شد!خوشمزه منم دلم نیومد که تو وبلاگ دخترم ننویسم. آخه ابتکار خودم بود دیگه!!!خندونک

جاتون خالی!چشمک

زهراجیگر

پسندها (1)

نظرات (3)

زندگی از آ...تا...ی
12 خرداد 93 18:46
امروز در زندگی از آ...تا...ی دیپ بادمجان رومانیایی، طراحی روی ماشین های کثیف، نقاشی های شگفت انگیز با انگشت، نان های چراغی، لباسهای ساخته شده از سنگ مرمر، طراحی های فراواقع گرایانه دختر 16 ساله
مامان معصومه و فاطمه
13 خرداد 93 13:20
به به
مامان جون زهرا
19 خرداد 93 0:32
اسم این شام خوشمزه رو چی گزاشتی
قلب تپنده
پاسخ
املت عدس دیگه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد