زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

ملچ ملوچ

1393/2/31 1:08
نویسنده : قلب تپنده
523 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: سه ماه و 27 روز.

امروز برای یه دقیقه گذاشتمت روی تختت تو اتاق و خودم رفتم به کاری برسم که یهو یه صدایی شنیدم! گوشمو تیز کردم ببینم صدای چیه و از کجا میاد؟! یه صدا مثل برخورد یه خط کش شیشه ای به کاغذ دفتر! دنبال صدا گشتم. گفتم شاید صدای یه وسیله ی برقیه. دیدم از آشپزخونه نیست. از اتاق خواب خودمون هم نبود. گفتم شاید صدا از کانال کولر میاد. جلوی دریچه ی کولر واسادم تا خوب دقت کنم که یهو صدا بلندتر شد و متوجه شدم از اتاق توه! با نگرانی دوییدم اتاقت که یهو دیدم شما جفت دستاتو گرفتی جلوی دهنت و داری لیس می زنی. یه مالاچ مولوچی راه انداخته بودی که نگو! اومدم بالاسرت و قربون صدقه ت رفتم. با دیدن من دستاتو از دهنت درآوردی و شروع کردی به مکیدن لبات!!! صدای ملچ ملوچت بلندتر شد! این قدر قند تو دلم آب شد که سریع گرفتم بغلم و نشستم بهت شیر دادم.

نی نی مظلومم! اون قد گرسنه بودی که یه لحظه هم امون ندادی. تندتند مک می زدی و شیر می خوردی.

الهی دورت بگردم مّامانی!

زهرا جیگر

پسندها (1)

نظرات (2)

بابایی زهرا جون
15 خرداد 93 15:59
قربون اون قوه تشخیص اجسامت(زبونت) بشم که همش سر شار از اب اویزونه
قلب تپنده
پاسخ
باباجون لو نده دیگه! من همس دوس دالم همه چیزو بوخولم خب چیگال کنم؟؟؟
مامان جون زهرا
19 خرداد 93 0:11
نوش جونت دخترک نازنازیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد