زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

خندیدن به شبکه نسیم

1393/2/29 1:06
نویسنده : قلب تپنده
499 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: سه ماه و 25 روز.

شبکه ی نسیم شبکه ی مورد علاقه ی باباست! هروقت از سر کار میاد تو رو می گیره بغلش، می ره سراغ تلویزیون و می زنه شبکه نسیم. تو هم با کنجکاوی تمام تلویزیونو نگاه می کنی. برای همین هر وقت که بابا نیست و من کار زیاد دارم، تلویزیونو روشن می کنم و تو رو داخل کریِر می ذارم جلوی تلویزیون و می زنم شبکه نسیم، تا تو مشغول تماشا بشی و منم به کارام برسم. جالب این جاس که هیچ شبکه ای به اندازه ی شبکه نسیم، توجه تو رو به تلویزیون جلب نمی کنه، حتی شبکه ی پویا! فکر کنم به خاطر اینه که این شبکه پشت سر هم برنامه پخش می کنه که هرکدوم صداها و موزیک های جذاب دارن و صحنه ها دایماً عوض می شن و این باعث می شه تو حوصله ت سر نره و با دقت به تلویزیون نگا کنی!

امروز هم که کار زیادی داشتم، تو رو با تلویزیون سرگرم کردم و مشغول کارام شدم. در حین کار تو آشپزخونه، گوشم هم به تلویزیون بود و به جوک هایی که گفته می شد گوش می دادم و می خندیدم! یه لحظه یاد تو افتادم و از بالای اپن یه نگاه انداختم ببینم تو چه کار می کنی؟! دیدم تو داری می خندی!!!

ضعف کردم از ذوق! نگا کردم به تلویزیون، دیدم داره انواع خنده های مردم رو نشون می ده. تو هم که سنسور تشخیص خنده ت قویه و با دیدن خنده رو لب هر کسی، خودتم می خندی؛ با دیدن اون خنده ها، داشتی می خندیدی!

خلاصه این قدر کیف کردم که تا یه ساعت زل زده بودم بهت تا بازم عکس العمل هاتو موقع دیدن اون برنامه ها ببینم!

الهی فدای دخترم بشم که به شبکه نسیم می خنده!

راستی این نشون دهنده ی اینه که تو صحنه ها و تصاویر تلویزیونو به خوبی تشخیص می دی و فقط به خاطر نور و رنگ و صدا، تلویزیون نگا نمی کنی! چون قبلاً صداها و نور تلویزیون صرفاً توجه تو رو جلب می کرد. ولی حالا دیگه می تونی تصاویر رو تشخیص بدی.

خدارو شکر که این قدر دخملی نازم داره خوب پیشرفت می کنه!

 

زهرا مشغول تماشای تلویزیون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی زهرا جون
15 خرداد 93 15:40
منم به خاطر وجود مهربون و خندونت و این نعمت زیبای خداوند کریم ازش متشکرم خدایا شکرت
مامان جون زهرا
19 خرداد 93 0:16
چقدرخوشخنده ومهربونی زیبای مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد