زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

سینما

1393/2/31 23:48
نویسنده : قلب تپنده
484 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: سه ماه و 28 روز.

امشب همه باهم رفتیم سینما. برای تماشای فیلم « چـ » به کارگردانی « ابراهیم حاتمی کیا ».

همه یعنی شما و من و بابایی و مامان جون و خاله مهدیه و دایی مهدی و زندایی سمیه.

فیلم خوبی بود. راجع به مبارزات شهید بزرگوار مصطفی چمران در کردستان در دوران دفاع مقدس بود. صحنه های دل خراشی داشت واقعاً! اما می شه گفت این تنها بخش کوچکی از سختی های جنگ بود که به تصویر کشیده شد!

شما که از اول تا آخر فیلم خواب بودی و بغل من داشتی شیر می خوردی و توجهی به سر و صداهای سالن و نور پرده سینما نداشتی! عجیبه! نه؟

به هر حال این اولین باری بود که پا به سینما می ذاشتی و بعدها می تونی بگی که من از سه ماهگی رفتم سینما!

راستی در آینده چقدر به سینما علاقه مند می شی؟ چقدر به فیلم هایی با موضوع دفاع مقدس علاقه مند می شی؟ چقدر نسبت به تاریخ جنگ و جبهه و شهدای اون دوران اطلاعات به دست میاری؟ کاش می دونستم در آینده باز هم برای تماشای چنین فیلم هایی علاقه نشون می دی یا نه؟! کوچولوی نازنازی من!

زهرا لالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد