زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

بوی دهنتم دوس دارم

1393/2/28 0:24
نویسنده : قلب تپنده
298 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی وقتا با شیرین کاریات اون قدر منو دیوونه می کنی که نمی دونم چه کارت کنم؟ اعتراف می کنم که خیلی وقتا هوسی می شم که یه گاز تپل از بازوهای نازت بگیرم، اما باز دلم نمیاد و خودمو کنترل می کنم! فقط می گیرمت بغلم و شروع می کنم به بو کردنت! مخصوصاً بوی زیر گردنتو خیلی دوست دارم! بوی بچه به معنای واقعی کلمه!!! خیلی لذّت می برم! وقتی گلوتو بو می کنم، تو هم خوشت میاد و با آرامش تمام یه لبخند ملیح می زنی و معلومه که این کارو دوس داری! وقتی که بوسه های آروم و ریز ریز از لُپت می گیرم هم چشماتو می بندی و اون لبخند سرشار از آرامشو می زنی! کلّاً خیلی نازی به خدا!

حتی یه وقتایی که خوابالو و مست و شُل می شی، این قدر ناز می شی که دوس دارم بخورمت ولی باز دلم...! همین که خمیازه می کشی سرمو میارم جلوی دهنت تا وقتی نفستو پس می دی، بوی قشنگ دهنتو حس کنم! بوی دهنتم برام لذّت بخشه!

کاش خودتم می دونستی چقدر ناز و جیگّری مامان!

زهرا ناناز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی زهرا جون
15 خرداد 93 15:23
خجالت نکش مامانی .....!!!!!!!!!!!! بگو بگو بعضی وقتا از دستت در میره و گازی ش میکنی من که ندیدم که ........!!!!! کلاغا خبر رسوندن فقط یک کم ارومتر
قلب تپنده
پاسخ
بابایی فقط یه بار گازش زدم دیگه!!! اونم خیلی کوچولو!!!!!! از دستم در رفت!!!
مامان جون زهرا
19 خرداد 93 0:21
پس من چی؟ یه کوچولو گازش بگیرم اشکال نداره ؟........خواهش میکنم یه کوچولو باشه ......[]
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد