زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

کنترل دست ها

1393/2/26 21:44
نویسنده : قلب تپنده
263 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: سه ماه و 22 روز.

اینو بگیر!

بگیر مامانی!

ببین چقد قشنگه!

بگیر دیگّه!

آها!

آاااااااااااره!

آفففففّرین عسّل مامان!

اینا دیالوگای وقتیه که برای اولین بار داشتی با دستات جغجغه هارو می گرفتی.

نیم ساعتی بود که تو کریِر گذاشته بودمت و تو داشتی با جغجغه های آویزون بازی می کردی. منم داشتم به کارای خونه می رسیدم. یهو دیدم شما جغجغه ها رو گرفتی و بردی نزدیک دهنت و داری بهشون زبون می زنی! یکی از کارای شیرینت هم همین زبون زدناست! یعنی هرچی که به دهنت نزدیک می شه زبونتو درمیاری و می زنی بهش! بیخود نیس که بهت می گم گامبو دیگه!!! خلاصه خیلی ذوق کردم که تونستی جغجغه رو با دست بگیری! این یعنی که شما تونستی دستاتو کنترل کنی! آخه قبلاً حرکت دستات در اختیارت نبود و نمی تونستی چیزی رو که ازش خوشِت میاد بگیری، همش دستات خطا می رفت! اما این دفعه موفق شدی! آفرین گلکمتشویق

منم تا در این حالت دیدمت، اومدم جغجغه هارو ازت گرفتم و ولشون کردم تا آویزون بمونن. بعد صداشونو درآوردم و تو رو تشویق کردم که دوباره اونارو بگیری. و تو دوباره با زحمت زیاد تونستی بگیریشون! قررررررررررررربونت بشم نانازی من! هزار ماشاءالله! یه وقت خودم چشِت نزنم! الهی مامان فدای دستای سفید کوچولوت بشه جیگرم!

 

زهرا در کریر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابایی زهرا جون
15 خرداد 93 15:08
باباهم فدای این فهمیدن های جدیدت بشه خداوند نگهدارت باشه عزیز دل بابا
قلب تپنده
پاسخ
خدا سایه ی تورو از سر من و مامان کم نکنه باباجون
مامان جون زهرا
19 خرداد 93 0:28
الهی امین.خدا هر سه تونو برای من نگهداره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد