زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

موهبت

روز بزرگ

1392/11/4 7:44
نویسنده : قلب تپنده
244 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام سلام سلااااااااااااااااااام!!!!

ببخشید دیر کردم!

بالأخره اتفاق بزرگ زندگیم به وقوع پیوست...!

بله!

زهرای نازنین من به دنیا اومد!

کوچولوی دوست داشتنی من بعد از نه ماه انتظار به دنیا اومد!!!

هورررررررررررااااااااااااااااااا...........!

سلام دختر نازم!

به دنیامون خوش اومدی!!!

کوچولوی ناز من به آغوش مامان و بابا خوش آومدی!

زهرای من! با اومدنت خونه مون رو روشن و باصفا کردی!

و با زیبایی بی اندازه ت از همون لحظه ی اول نگاه همه رو به خودت جلب کردی!!!

الهی قربونت بشم مامانی!

من و بابایی عاشقتیم عسلم!!!

خداوندا!

سپاس از این نعمت بزرگ و زیبایی که به ما دادی...!

تو را سپاس! سپاسی به بزرگی رحمتت و لطف و مهربانی ات...

خدایا هر کسی که به این نعمت زیبا نیازمنده قرین لطف و رحمت بی حد و اندازه ی خودت کن...!

و خونه ی همه رو با بخشیدن فرزندانی سالم و صالح، روشن و نورانی کن...!

اللّهمّ صلّ علی محمّدٍ و آل محمّدٍ و عجّل فرجهم

الهی شکر...

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد