زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

موهبت

یا علی مولا (ع)

1392/12/20 13:51
نویسنده : قلب تپنده
488 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: 1 ماه و 16 روز.

امروز برای اولین بار تو رو با جمله ی «یا علی مولا(ع)» از رختخوابت بلند کردم.

وقتی از خواب بیدار شدی، احساس گرسنگی کردی و شروع کردی به کِدکِد کردن. منم اومدم کنار گهواره ت و خم شدم تا منو ببینی. فدات بشم با دیدن من شروع کردی به دست و پا زدن. دستای کوچولوتو گرفتم و آروم به سمت بالا کشیدم و هم زمان جمله ی «یا علی مولا» رو گفتم.

تو بلد نبودی خودتو بلند کنی، برای همین خودم دستاتو آروم کشیدم و در حالی که سرت به پشت برگشته بود، بلندت کردم و گرفتم بغلم.

دخملی نازم! می خوام از این به بعد این طوری بلندت کنم تا هم با اسم مبارک امام علی جونم آشنا و مأنوس بشی، هم با گفتن «یا علی مولا مدد» خود مولا دستگیرت بشه و هم با تمرین بتونی زودتر از جا بلند شی و موقع بلند شدن سر و گردنتو کنترل کنی. ان شاء الله...

 

زهرا ناناز

پسندها (1)

نظرات (3)

پرنسی تم
18 اردیبهشت 93 14:08
سلام مبارکه نامدار باشه زهرا خانم .به ما هم سر بزنید.
کلاس داستان نویسی پیشرفته
18 اردیبهشت 93 14:18
با سلام: آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته و آموزش خاطره نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده مولف کتاب 10 جلدی آموزش داستان نویسی پیشرفته و خاطره نویسی پیشرفته، در فرهنگسرای های سرو، آغاز شد . با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور. علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای سرو تماس حاصل نمایند. فرهنگسرای سرو : تهران - خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن: 88799998 http://hadiseghalam.persianblog.ir
مامان معصومه
18 اردیبهشت 93 23:30
علی مولا نگهدارت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد