زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

موهبت

تلاش برای قدم برداشتن

1392/12/9 13:33
نویسنده : قلب تپنده
247 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: 1ماه و 5روزه.

سلام عسلم!

امروزم تو یه کار جدید کردی:

برای اولین بار امروز سعی کردی قدم برداری در حالی که در آغوش من بودی و با پاهای کوچولوت از روی شکم و سینه ی من بالا می رفتی و من هم از پشت چسبیده بودمت تا نیفتی!

قربون قوّت پاهای کوچولوت بشم که با نیم وجب قد، داری باهاشون از سر و کول من بالا می ری! تازه این کار رو بغل بابایی هم انجام دادی!

فدات بشم عزیزم هر کار جدید تو برای من یه دنیا شادی و شور میاره! این کارت اون قدر خوشحال و ذوق زده م کرد که سریع رفتم خونه ی مامان جونینا و بهشون گفتم و اونا هم بغلت کردن تا تو از سر و کولشون بالا بری و کلی کیف کردن!

خود تو هم خیلی از این کار خوشت میاد، چون هر بار که این کارو می کردی ذوق می کردی و با صدای بلند می گفتی: « اَ » و بعدش دهنتو وا می کردی و تند تند دست و پا می زدی...

نازی...! چقدر کارای تو شیرین و قشنگه! بعضی وقتا آرزو می کنم تو همیشه همین قدی بمونی و به این شیرین کاریات ادامه بدی! اگرچه بعدش باز دعا می کنم زود بزرگ شی و من آینده ی درخشانتو ببینم!

خدایا بهترین تقدیر رو برامون رقم بزن...

 

زهراطلا بغل مامان

پسندها (1)

نظرات (1)

مبین طرح
2 اردیبهشت 93 19:36
سلام ممنون که وبم سر زدین دوست داشتم یه آمین به دعای آخرتون بگم آمین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد