زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

حموم ده نی نی

1392/11/14 12:49
نویسنده : قلب تپنده
349 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: ده روزه.

امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدی خواستم پوشکت رو عوض کنم که دیدم اضافه ی بند نافت جدا شده و همراه گیره ی صورتی رنگی که بهش وصل بود زیر لباست مونده. بله آخه امروز شما نی نی ناز، ده روزه شدی دیگه و طبق انتظارمون نافت افتاده. با خوشحالی لباسای تمیزی برات آماده کردم تا مامان جون که الان ده روزه خونه ی ماست، تو رو ببره حموم. تازه خاله مرضیه و دخترخاله معصومه هم اومدن این جا.

وان حمومت رو آوردیم جلوی بخاری و چندتا پارچ آب آماده کردیم. مامان جون و خاله مرضیه شروع کردن به شستن تو و من هم پتوی نازکی رو دور اونا نگه داشتم تا هوای سرد خونه به بدن خیس و ناز تو نخوره و یخ نکنی. بعدش تندتند لباسای قشنگتو پوشوندیم و به ناف و به موهای نرم و نازکت سشوعار کشیدیم تا زود خشک بشه و سرما نخوری.

نازگل من! بعد از حموم شما یه شکم سیر، شیر خوردی و مثل فرشته های پاک و معصوم تو بغلم لالا کردی. الهییییییییییی!

مامان جون هم وسایلش رو برداشت تا از خونمون بره و از این جا به بعد بچه داری رو به خودم بسپاره. وای وای وای!!! آخه مامان جونی! من بدون کمک شما چه کار بکنم؟! من هنوز هیچی بلد نیستما!!!

ولی به هر حال باید یاد بگیرم و از یه جایی بالاخره شروع کنم دیگه!

مامان جونی واقعاً دستت درد نکنه. خیلی خیلی زحمت کشیدی. ده روز جای من شب بیداری کشیدی و دخملی رو نگه داشتی. براش لالایی خوندی و تا صبح روی پاهات تکونش دادی. همش مراقبش بودی و اجازه ندادی عسلم سرما بخوره. پوشکش رو عوض کردی و حموم بردی ش. تازه! مراقب منم بودی و کارای منم انجام دادی. برامون غذا درست کردی و خونمون رو مرتب کردی. نمی دونیم چطوری ازت تشکر کنیم. امیدواریم اجر این زحمتارو از خود خدا بگیری. خیلی دوستت داریم.

باباجون! از شما هم ممنونیم که این ده روز دوری مامان جونو تحمل کردین و با خاله مهدیه تو خونه تنها موندین. ببخشید دیگه! حلال کنید!

خداوندا تو را سپاس...

 

زهرا حموم کرده لالا کرده

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان معصومه
24 فروردین 93 7:10
ایشالا همیشه سلامت باشی خاله
مامان نازنین زهرا
24 فروردین 93 13:04
سلام مبارک باشه ای کاش مطالب عکس هم داشت
قلب تپنده
پاسخ
سلام ممنون به زودی عساشو می ذارم
مامان جون
26 فروردین 93 0:19
سلام عزیز دلم خلاصه کم وکاستی من ببخشید دوست داشتم بیشتر از اینها کمکتون کنم انشا الله همیشه صحیح وسالم باشید مواظب زهرا ی نازم باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد