زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

دید زدن

1393/3/17 17:10
نویسنده : قلب تپنده
502 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و 13 روز.

سلام دخمل نازم!

شما بازم یه کار جدید یاد گرفتی و حسابی با این کار مارو می خندونی!

وقتی به حالت خوابیده می ذاریمت روی زمین، گردنتو بلند می کنی و سرتو میاری بالا و با کنجکاوی فراوون همه جا رو نگاه می کنی. جالبه که مدت زیادی سرتو بالا نگه می داری بدون هیچ کمکی و خسته هم نمی شی. هزار ماشاءالله به این قوّه و توانی که داری گلم! من اسم این کارتو گذاشتم دید زدن. البته انگیزه ی اصلی ت از این کار بلند شدنه. یعنی می خوای مخالفت با خوابیدنتو نشون بدی و بفهمونی که می خوای بلند شی. بعضی وقتا روی پام می ذارمت تا با تکون دادن خوابت ببره، بعد که احساس می کنم خوابیدی خودمم دراز می کشم تا یه کم استراحت کنم در حالی که تو روی پام خوابیدی؛ بعد یهو می بینم تو سرتو از همیشه بالاتر آوردی تا بتونی خوب منو ببینی، ابروهاتم رفته بالایی و همون طوری با تعجب زل زدی به من! اون قدر خنده م می گیره از این کارت که نگو! حتا وقتی من می خندم هم تو سرتو نمی اندازی. سرتو میاری بالاتر و بیشتر تعجب می کنی!!!

الهی من فدای این جی جی بازیات بشم عسسسسسسسسسسسسسسل من!

 

زهرا عسل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان جون زهرا
10 مرداد 93 20:38
الهی من قربون این ادا اوصول هات بشم. امید منی ناناز من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد