زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

موهبت

جوجه

1393/3/17 16:17
نویسنده : قلب تپنده
288 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و 13 روز.

شما جدیداً یکی دو روزه که جوجه شدی!!!

بله! جوجه!!!

چرا؟ چون بعضی وقتا که رو تخت می خوابونمت و خودم پیشت دراز می کشم که بهت شیر بدم زیر سینه م خوابت می بره، منم تا میام برم، متوجه می شی و با چشمای بسته دنبال من می گردی تا سرتو فرو ببری زیر من! به جای من سرتو مثل جوجه ها فرو می کنی زیر بالش! دقیقاً مثل جوجه ها این قدر سرتو به چپ و راست می چرخونی تا کاملاً فرو ببری زیر بالش و بعد خیلی آروم به خواب می ری! یه دقیقه بعد پاهاتم میاری بالا و اون قدر پا می زنی تا کاملاً پتو از روت کنار بره! تبدیل می شی به یه جوجه ای که سرشو زیر پَرهای مامان مُرغه فرو می بره و پشتش به بیرونه!!!

وقتی توی گهواره ت هم می خوابونمت، همش با چشمای نیمه باز و خمار دنبال یه چیزی می گردی تا سرتو فرو کنی زیرش. منم پتو یا ملافه می اندازم رو صورتت و تو رااااحت می خوابی!

مامان جونم یاد گرفته و جدیداً همین کارو می کنه تا بخوابوندت!

الهی قررررررررربونت بشم جوجه ی من! قبلاً هم یه کم جوجه بودی ولی حالا دیگه جوجه شدی!

 

زهرا نی ناز

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان معصومه و فاطمه
21 خرداد 93 8:17
وااااای قربونت بشم خاله معصومه هم این کارو میکرد عاشقتونم.
قلب تپنده
پاسخ
ما هم شما و معصومه رو دوس داریم خیلی خیلی
سـَــنگِ صـَــــــبـور
10 تیر 93 4:11
جوجه نکو بلا بگو فدات شکل ماهت بشم
قلب تپنده
پاسخ
ممنون عمه جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد