زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

دالی

1393/3/17 23:59
نویسنده : قلب تپنده
348 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و 13 روز.

امروز برای اولین بار باهات دالّی بازی کردم و تو حسابی خندیدی!

پتو سبزه رو می گرفتم جلوی صورتم و بعد یهویی از بالاش نگات می کردم و تو قه قه می خندیدی!خنده

دفعه ی بعد از راست و بعدش از چپ سرک می کشیدم و می گفتم «دالّی!» و تو غش می رفتی از خنده!قه قهه

خلاصه هم تو خیلی کیف کردی و خندیدی، هم من کلی ذوق کردم که تو پیشرفت کردی! آخه این یعنی که تو مفهوم «پیدا و پنهان» رو متوجه می شی و درک این مفهوم یکی از مراحل رشد و پیشرفت نوزاده!تشویق

دخملیِ گل گلیِ نازگلیِ عسلیِ نمّکدووووووووووووووووووووون!بوس

 

زهرا نازگل

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان جون زهرا
10 مرداد 93 20:32
حالا از این ببد که بزرگ شه مجبورت میکنه باهاش قایم موشک بازی کنی حالا کجاشو دیدی. ...عزییییییییزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد