زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

روروَک

1393/3/20 16:33
نویسنده : قلب تپنده
555 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهارماه و 16 روز.

چند روزی هست که احساس می کنم توی نشستن تنبل شدی و هنوز یاد نگرفتی بشینی! برای همین سعی کردم با تکیه دادن به یه تکیه گاه بنشونمت. اما تو خودتو سُر می دادی و کم کم دراز کش می شدی! اصلاً حاضر نبودی بشینی! تو رو می نشوندم و یه دستمو می ذاشتم پشتت و یه دستم رو هم می ذاشتم روی شکمت تا تعادلت رو حفظ کنی و بشینی. اما تو خودتو کج می کردی و گریه می کردی! همش دلت می خواست ایستاده باشی و اگر واینمیستاندوندمت(!) کمرتو صافّ می کردی و دراز می کشیدی. دیدم این جوری نمی شه! به فکرم رسید بذارمت تو روروَک. چون در اون صورت هم می تونی با کمک گرفتن از حلقه ی محدودی که دورت هست بایستی و هر وقت هم خسته شدی و زانوهات خم شد، به جای این که بیفتی زمین، می افتی روی نشیمن روروَک و نشستن رو هم یاد می گیری!

 

روروَکت رو از بالای کمد برداشتم و برای اولین بار گذاشتمت توش. توی صفحه موزیکالش هم باتری انداختم و گذاشتم آهنگ و چراغ بزنه. تو با این که هنوز برای روروَک خیلی کوچیکی، خوشِت اومده بود و آروم شده بودی. یه پاتو به زور رسونده بودی به زمین و یه پات رو هوا بود!!! من تکیه داده بودمت به پشتی ش ولی تو بی اختیار شالاپّی افتادی رو صفحه موزیکال و شروع کردی به مک زدن فرمون پلاستیکی که جلوی دهنت بود! دستت هم به هر دکمه ای که می خورد، یه صدا درمیومد و تو بیشتر خوشِت می اومد! ذوق می کردی و دست و پا می زدی. پنجه ی پات می خورد زمین و روروَک روی سرامیکا سُر می خورد و تو کیف می کردی!

 

خودمونیم، عجب چیز خوبیه این روروَک! حسابی تو رو سرگرم کرد و من حدود بیست دقیقه ای دیگه با تو کاری نداشتم و به حال خودت گذاشتم. وقتی دیگه خسته شدی، بغلت کردم و یه کم بهت شیر دادم و زود خوابت برد.

قربون پاهای کوچولوت بشم که با وجود این که من ارتفاع روروَک رو روی کوتاه تر تنظیم کرده بودم، بازم به زمین نمی رسیدن! اگه قول بدی بچه ی خوبی باشی و بشینی، منم وقتی قدت بلندتر شد تورو می ذارم توی روروَک تا حسابی بازی کنی و این ور و اون ور بدویی. باشه؟!

پسندها (3)

نظرات (5)

MAHSA
5 تیر 93 0:56
سلام عزیزم من رو با نام آپلود عکس لینک کن و بعد بگو تا لینکت کنم
روح الله
10 تیر 93 9:40
سلام بخاطر اینکه بازدید هر دوتامون زیاد بشه بیا همدیگرو لینک کنیم. شما منو لینک کن بعد به من خبر بده تا من هم شما رو لینک کنم.
قلب تپنده
پاسخ
آقا روح الله شما که فیلتری!
omid
21 تیر 93 5:05
سلام دوست عزیز اگر دوست داشتی همزمان با سه تا وبلاگ تبادل لینک داشته باشی وبلاگ های من در خدمتتن. اگر مایل هستی اونا رو لینک کن و در هر کدوم که خاستی یه اطلاع بده تا منم درجا لینکتو در هر سه تاش قرار بدم با تشکر . --------- www.tarikhdar.ir تاریخ ایران و جهان HTTP://33JOK.BLOGFA.COM جوک های جدید HTTP://HOT-PICTURES2.MIHANBLOG.COM ♥♥عکس های خفن♥♥
روح الله
9 مرداد 93 10:05
سلام دوست عزیز بیا برای اینکه بازدید هر دومون زیاد بشه همدیگرو لینک کنیم شما این وب های منو با عنوان هاشون لینک کنید بعد خبر بدید تا من هم شما رو توی اون وب ها لینک کنم : ♥♥♥ ترول های خنده دار ♥♥♥ http://trolkade.mihanblog.com/ ♥♥♥ دانلود جدیدترین آهنگ ها ♥♥♥ http://baranmusic92.mihanblog.com/ ♥♥♥ دانلود آهنگ جدید ♥♥♥ http://download-music-new.mihanblog.com/ ♥♥♥ دانلود کارتون و انیمیشن ♥♥♥ http://cartoonsdownload.mihanblog.com/ ♥♥♥جملات زیبا♥♥♥ http://zibajomle.mihanblog.com/ منو باخبر کنید تا من هم شما رو در همون روز لینک کنم.
بابا جون زهرا
10 مرداد 93 21:34
سلام به زهرای کوچلو ،حالت خوبه،بابا مامان خوبند، دندون در آوردی؟ مبارک باشه ،غذا میخوری؟ تاتی تاتی هم میری؟ خوبه. سعی کن بیشتر تلاش بکنی. موفق باشی.انشا ا... بزودی. می بینمت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد