زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

منم غذا می خوام

1393/3/19 16:19
نویسنده : قلب تپنده
474 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و 15 روز.

امروز وقتی سر میز ناهار با بابا نشسته بودیم و طبق معمول تو بغل من بودی و داشتی به غذا نگاه می کردی، دیگه مثل همیشه نسبت به غذا بی تفاوت نبودی!

من با یه دست تو رو گرفته بودم و با دست دیگه داشتم غذا می خوردم که دیدم تو همش بی قراری می کنی و گریه می کنی. بهت شیر دادم، نخواستی. تو بغلم تابت دادم، آروم نشدی. انگشت شصتمو مث همیشه گذاشتم تو دهنت، بازم آروم نشدی. دیدم دستتو به طرف سفره دراز می کنی! یه ذره نون بربری دادم دستت ولی انتظار داشتم مث همیشه پرتش کنی اون طرف، اما تو سریع نون رو گرفتی و گذاشتی دهنت و آروم شدی...

دلم کباب شد! با اشتهای تمام نون رو مک می زدی. غذامون روغن زیاد داشت و نمی تونستم بهت بدم ولی تو به همون نون قانع بودی و منم اجازه دادم که یه ذره شو بخوری تا کم کم معده ت عادت کنه و بتونم بیشتر بهت غذا بدم. به محض این که نون از دستت می افتاد، دوباره گریه می کردی و فقط با گرفتن نون آروم می شدی. برای اولین بار با لیوان بهت آب هم دادم. تو نمی دونستی چطوری باید بخوری. زبوتو درمیاوردی و می زدی به دیواره ی لیوان! فدای این شیرین کاریات بشم که همیشه ما رو می خندونی عزیز دلم!!!

از این به بعد به تو هم غذا می دم نفس من و بابایی!

 

زهرا بغل بابا

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان عاطی
20 خرداد 93 16:53
سلام عزیزم من جرات ندارم پسرمو رو سینه بزارم میترسم دردش بیاد
قلب تپنده
پاسخ
سلام. ممنون به وبلاگم اومدی! بچه ها وقتی دردشون بیاد با گریه نشون می دن. اگه پارسا رو روی سینه خوابوندی و گریه نکرد بدون که دردش نمیاد! بذار یاد بگیره سینه خیز بره. بعدش یاد می گیره چهاردست و پا بره. بعدش ایستادن رو یاد می گیره و بعد راه رفتن بدون کمک! خدا حفظش کنه!
مامان معصومه و فاطمه
21 خرداد 93 8:25
قربون اون جوجه بشم که با با زبونش آب میخوره بربری خیلی سنگینه ممکنه یه تیکه بره تو دلش و باعث دل درد بشه سنگک بده دستش قربونش بشم نون خورم .
قلب تپنده
پاسخ
ممنون خاله باشه دیگه بربری نمی خورم!
بابایی زهرا جون
10 تیر 93 4:20
البته من یواشکی بگم ها : هر موقع جیزی میخوری و بعضا تا 3 روز بعدش یه کم بالا بیاری مقصر باباته ولی اکه خوب باشی کار مامانته هههههههههههههه اره الان مامان میگه عجبا ااااااااااا
قلب تپنده
پاسخ
پس چی! این یکی از قوانین نیوتنه که همیشه باباها مقصّرن! بعله!!!
مامان جون زهرا
10 مرداد 93 20:27
آخ جون دلم لک زده بهت غذا بدم زود زود دندون در بیار تا بدونن میخوای غذابخوری چوچولوی مامانی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد