زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

تو بزرگ شدی؟

1393/3/18 16:05
نویسنده : قلب تپنده
339 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و 14 روز.

امروز رفته بودیم دیدن دختردایی فاطمه ی من! یعنی دیدن نی نی تازه به دنیا اومده ش!

یه پسر بانمک و خیلی کووووچووووولوووووو!!!

آره! خیلی کوچولو! آخه من تا حالا فکر می کردم، از تو کوچیک تر دیگه هیچکس نیست! همش تو رو ریز می دیدم! تو رو با معصومه و فاطمه ی عمه رویا و بقیه مقایسه می کردم و پیش خودم می گفتم: نی نی من خیلی کوچیکه و هنوز بزرگ نشده!!! اما امروز...

وقتی از در خونه وارد شدیم و چشمم به نی نی نریمان افتاد، باورم نمی شد که تو این قده از اون بزرگ تر باشی! تو درست دوبرابر اون بودی! وقتی نی نی نریمان، شیر می خواست و مامانش بهش شیر می داد، من خجالت می کشیدم که به تو شیر بدم!!! چون احساس می کردم تو خیلی بزرگ شدییییییییی!!! خیلی بامزه شده بود! همش یه چشَم به تو بود و یه چشَم به نی نی و هی مقایسه تون می کردم! آخه اصلاً متوجه نشدم توی این چهار ماه تو چقدر بزرگ تر شدی و فرق کردی! حالا کاملاً تفاوت ملموس بود!

فدات شم مامانی که این قد زود رشد کردی! الهی بزرگ و بزرگ تر شی و یه خانوم تمام عیار و فهمیده بشی عزیزکم!

***راستی فاطمه جون، قدم نورسیده مبارک باشه! پسر کوچولوت خیلی ناز و بانمکه!***

 

   

نی نی نریمان                                       نی نی زهرا

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان جون زهرا
10 مرداد 93 20:29
بگو ماشاالله. هزار الله اکبر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد