زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

سینه خیز

1393/3/18 16:18
نویسنده : قلب تپنده
376 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهارماه و 14 روز.

سلام فرشته ی ناز من!

امروز برای اولین بار رو سینه خوابوندمت وسط هال تا سینه خیز بری! خونه ی مامان جونینا بودیم. باباجون اون قدر تشویقت کرد و از جلو با نشون دادن گیلاسای قرمز و درآوردن صدای کلید ترغیبت می کرد که بالاخره با کمک من از عقب تونستی یه ذرّه سینه خیز بری جلو! من کف پامو چسبوندم به کف پات و تکیه گاه پاهات شدم تا تو بتونی با فشار آوردن به پاهام خودتو هل بدی جلو و موفق شدی.

امیدوارم خیلی زود بتونی بشینی، بایستی و راه بری دخترطلای من!

 

زهرا نازنین

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان معصومه و فاطمه
21 خرداد 93 8:21
ایشالا منتظر اون روزم خاله ای
مامان جون زهرا
10 مرداد 93 20:22
انشاالله عزیز دل مامان عجله نکن با یه چشم بهم زدن بزرگ میشه ناز میشه کمک دست میشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد