زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 12 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره

موهبت

عذرمو بپذیرید!

1393/2/1 20:39
نویسنده : قلب تپنده
342 بازدید
اشتراک گذاری

یه نکته خیلی مهم!

یعنی یه تجربه ی خیلی مهم!

حتماً همه ی اونایی که مامان شدن، این تجربه رو داشتن!

اگه در یه خونه ای رو زدید که توش یه مامان بود و یه نی نی تازه، و دیگه هیچ کس نبود، و بعدش دیدید در باز نشد، تعجب نکنید! ناراحتم نشید! فقط کافیه احتمال بدید که شاید نی نی خیلی بازی کرده و حسابی هم خودش خسته شده و هم مامانشو خسته کرده و حالا داره شیر می خوره تا بخوابه و مامانشو ول نمی کنه تا بیاد درو باز کنه؛ یا شایدم نی نی و مامانش هردو به خواب عمیق رفتن و یا شاید هم مامانه نی نی شو برده حموم و یا داره تو دسشویی می شوردش و یا ...

حتی اگر مامانه به تلفن هاتون هم جواب نداد، بازم ناراحت نشید! و حتی اگه به اس ام اس هاتون هم جواب نداد بازم اصلاً اصلاً ناراحت نشید!

وقتی نی نی ای هنوز خیلی کوچولوه، مامانش باید 24ساعته حواسش بهش باشه و پیشش باشه؛ واسه همین خیلی وقتا که نی نی بغلش خوابه، اصلاً نمی تونه از جاش بلند شه و درو باز کنه یا تلفن جواب بده. و حتماً گوشی موبایلش رو هم بی صدا کرده تا نی نی از خواب نپره. نه صدای زنگ تماسو می شنوه و نه صدای اس ام اس!

آخه یه لحظه خودتونو بذارید جای مامانه! مگه شما تا حالا بچه داری نکردید؟! خب دیگه!!! به خدا نی نی نمی ذاره من درو باز کنما! یه وقت فکر نکنید من عمداً به تلفناتون جواب نمی دم! اس ام اس ها رو هم بیشتر وقتا آخر شب می بینم، وقتی همه خوابن!!! البته همیشه این طوری نیستا!

همین جا رسماً از همه ی اونایی که شاید پشت در خونه مون موندن و یا منتظر جواب دادن به تماس یا پیامکم شدن، عذرخواهی می کنم.

از بابای زهرا هم معذرت می خوام که بعضی وقتا وقت نکردم خونه رو مرتب کنم و به هم ریخته بود یا غذا دیر آماده شد.

به زودی زهرا اون قدر بزرگ می شه که دیگه به منم امون نمی ده بیام درو باز کنم، خودش فشنگی می دوه درو باز می کنه یا گوشیو برمی داره!!! منم فرصت می کنم به اس ام اس هام  جواب بدم و خونه رو همیشه مرتب و تمیز کنم.آرام

زهراطلا

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابایی زهرا جون
16 خرداد 93 0:14
هرکی ندونه من میدونم چه خبره تو خونه شما باید منو ببخشی که شاید بعضی اوقات درکت نکردم
قلب تپنده
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم! ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد