زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

موهبت

بازی

1392/12/28 15:03
نویسنده : قلب تپنده
286 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: یک ماه و 24 روز.

تصمیم گرفتم از امروز بیشتر با تو بازی کنم. چون بازی هم روحیه تو رو خوب و شاد می کنه و هم به رشد هوشت کمک می کنه. تازه اگر با تحرک هم همراه باشه باعث تقویت و رشد عضلاتت هم می شه.

امروز نشسته بودم رو مبل و تو هم بغلم بودی. پاهامو آوردم بالا روی مبل و خم کردم و تو رو نشوندم روی زانوهام. بعد دستاتو گرفتم و تند تند زانوهامو به چپ و راست حرکت دادم و برات شعر خوندم. تو محکم دستای منو گرفته بودی و دهن ناز و کوچولوتو تا ته وا کرده بودی و خودتم هماهمنگ با حرکت پاهای من، سنگینیتو این ور و اون ور مینداختی و یه جورایی تریپ کِیف کردن گرفته بودی!

فداااااااااااات بشم منم از این حالت تو لذّت می بردم و دائم این بازی رو تکرار می کردم تا وقتی که دیگه خسته و گشنه شدی...

همیشه خوشیتو می خوام مامان! همیشه بازی کن و شاد باش! باشه عسل؟

 

زهرا عسل بغل مامان

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان معصومه
18 اردیبهشت 93 23:35
جاااااااااااااااانم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد