زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 15 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

موهبت

باهام بازی کن!

1392/12/11 13:36
نویسنده : قلب تپنده
252 بازدید
اشتراک گذاری

«زهرا: یک ماه و 7روزه»

تو مشغول شیر خوردن بودی و من داشتم تلویزیون نگاه می کردم و در حالی که بغلم بودی کاملاً ازت غافل بودم. یه لحظه نگاهم افتاد به تو و دیدم داری با اون چشمای نازت به من نگاه می کنی و برق معصومانه ای تو نگاهت بود و لبخند نمکین و کوچولویی زده بودی و نفستو حبس کرده بودی و داشتی بهم می فهموندی که منتظر یه بهونه برای خندیدنی! تا این حالتتو دیدم خنده م گرفت و قربون صدقه ت رفتم. تو هم نفستو یهو آزاد کردی و یه ذوق صدادار قشنگ کردی و شروع کردی دست و پا زدن.

بیشتر از این خنده م گرفت که معلوم نبود تو چند دقیقه در این حالت بودی چون من حواسم بهت نبود و اتفاقی نگام به تو افتاد!

انگار داشتی بهم می گفتی: مامانی باهام حرف بزن، بازی کن، من آمادگی شو دارم!!!

الهی فدات بشم که برای ارتباط کلامی برقرار کردن تو پیش قدم می شی و با زبون بی زبونی کلی باهام حرف می زنی!

خیلی جیگری! می دونستی؟!

 

زهرا بازیگوش مامان

پسندها (1)

نظرات (3)

فرزند مهدوی
1 اردیبهشت 93 9:38
سلام دوست عزیز ممنون از لطفتون، شما با افتخار لینک شدید خدا گل دخترتون رو حفظ کنه.
مامان و بابای حسین"ماه تمام من"
1 اردیبهشت 93 10:55
آدم تا وقتی کوچیکه دوست داره برای مادرش هدیه بخره ، اما پول نداره . وقتی بزرگ میشه پول داره اما وقت نداره، وقتی پیر میشه پول داره وقت هم داره ، اما مادر نداره ، مادر تنها کسی است که میتونی تمام فریادهایت را بر سرش بکشی و مطمئن باشی که هرگز ازت انتقام نمی گیرد . روز مادر بر شما و خانواده محترم مبارک باد . ممنووووووووووون از حضور قشنگتون
♥♥♥عكس های خفن!!!!♥♥♥
3 اردیبهشت 93 20:31
لینکی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد