زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

موهبت

خنده در خواب!

1392/12/1 13:30
نویسنده : قلب تپنده
266 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: 27 روزه.

خدایا این دخمل من با این شیرین کاریاش دل منو حسابی برده!

نفس مامانی! امروز وقتی خواب بودی برای اولین بار با صدا خندیدی!!!

من که مُردم از بس ذوق زده شدم! اون قدر قشنگ خندیدی که من تا یه ساعت بعدش بهت زل زده بودم تا شاید یه بار دیگه بخندی. موقع خندیدن با صدا شکمت هم تکون خورد، مثل آدم بزرگا!!! قربونت بشم جیگرم!

إن شاءالله همیشه لبتو خندون ببینم هستی من...!

 

زهرا لالا

پسندها (1)

نظرات (1)

انجمن و سایت نی نی پرتال
28 فروردین 93 17:05
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد