زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

گوشواره

1393/7/2 16:02
نویسنده : قلب تپنده
461 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: هفت ماه و 29روز.

امروز من و بابایی مهربون، شمارو بردیم دکتر. اما نه به خاطر بیماری! بردیمت تا دکتر اون یکی گوشت رو هم سوراخ کنه و گوشواره بزنه. یکی دو ساعت قبل از رفتن من به گوشت بی حس کننده زدم و ماساژ دادم تا مثل دفعه ی قبل دردت نیاد. قطره ی استامینوفن هم بهت دادم. اون جا توی مطب دکتر اطفال هم قطره استامینوفنو دوباره بهت دادم و از دکتر خواستم گوشتو بی حس کنه. نقطه ی سوراخ رو خودم هم روی گوشت علامت گذاری کردم و دکتر همون جارو سوزن زد. شکر خدا نسبت به دفعه ی قبل خیلی کمتر دردت اومد و کمتر گریه کردی. اون جا وزنت رو هم کشیدیم. شدی 8کیلو و 400گرم! امیدوارم رشد خوبی داشته باشی و همیشه سالم و سرحال باشی عسلم! وقتی برگشتیم روی سوراخ گوشت رو چرب کردم تا زودتر زخمش خوب شه و فردا بتونم گوشواره طبی رو با گوشواره ی جدید خودت عوض کنم. قررررررررربونت بشم مّن! مبارک باشه دخملی نازنازیم!بوس

 

زهرا با گوشواره ی جدیدش

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان دو فرشته
21 آبان 93 23:43
مبارکه خیلی ناز شدی با گوشواره
قلب تپنده
پاسخ
4 چشاتون نازه که ناز می بینه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد