زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

علامت احساساتی شدن

1393/4/24 5:51
نویسنده : قلب تپنده
244 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: پنج ماه و 20 روز.

سلام دردونه ی مامان!

ما جدیداً کشف کردیم که شما بعضی وقتا یه کار جالب انجام می دی! وقتایی که عواطفت تحریک می شه و احساساتی می شی، دستتو از مچ به طرز خاصی تو هوا می چرخونی!

مثلاً وقتی داری شیر می خوری و من نگات می کنم و باهات حرف می زنم، یا وقتی از دیدن یکی خوشحال می شی، یا وقتی می ریم ددر، یا وقتی غرق بازی با جغجغه هایی، یا وقتی که روی کاری یا چیزی تمرکز می کنی، یا وقتایی که یه موسیقی ریتمیک یا آروم می شنوی.

بعضی وقتا همه ی انگشتای دستتم حرکت می دی. و بعضی وقتا هم هر دو دستتو با هم حرکت می دی! اطرافیانمون که این کار تو رو دیدن، فکر می کنن تو داری نانای می کنی. اما تو هنوز خیلی کوچیک تر از اونی که بخوای نانای بلد باشی! تازه نه زمانی که تو شکمم بودی من چنین کاری کردم، نه از وقتی به دنیا اومدی کسی جلوت نانای کرده! پس نانای نیست!

وقتی انگشتاتو تکون می دی و انگشت شَست و اشاره تو به هم می مالی، بعضی ها می گن تو داری بشکن می زنی. بعضی ها هم به شوخی می گن تو پول می خوای! اما هیچ کدوم اینا نیست.

راستش من هنوز مطمئن نیستم دلیل اصلی این کارت چیه و چه مفهومی داره اما اینو می دونم که فقط وقتی احساساتی می شی این کارو می کنی!

یه حدس دیگه هم می زنم. تو تمام مدتی که تو خونه بیداری، سرگرم بازی با جغجغه هاتی. احتمال می دم از بس این جغجغه هارو توی هوا چرخوندی تا صداشون دربیاد و لذت ببری، دستات به این حرکت عادت کردن و حتی بدون جغجغه هم همین طوری اونارو حرکت می دی. که این احتمال بعید نیست!

امیدوارم یه روز بفهمم این علامت چه مفهومی داره...

 

زهرا فرشته

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان معصومه و فاطمه
13 شهریور 93 17:33
سلام خاله منم عاشق اون لحظه هایی بودم که معصومه دستشو با شادی میچرخوند خیلی لذت بخشه خوش به حال مامانت.
قلب تپنده
پاسخ
خاله جون شما هم که یکی از این نی نی های خوشگل تو راه دارین دیگه! پس خوش به حال خودتون که 2باره این لذتو تجربه می کنین!
مامان جون زهرا
24 شهریور 93 7:00
الهی قربونت برم چرخوندن دست یعنی ابراز محبت. یعنی دوست داشتن متقابل. یعنی اوج عشق ،یعنی ابراز وجود. یعنی نهایت علاقه به اطرافیان. یعنی همون احساسی که خودت گفتی مامانی خوشگل ،الهی که خداوند حافض این دخملی باشه
قلب تپنده
پاسخ
ممنون مامان جونی خدا شمارو برامون نگه داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد