زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

زهرا عاشق بچه ها

1393/4/18 22:27
نویسنده : قلب تپنده
279 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: پنج ماه و 14 روز.

سلام دخمل خوش خنده ی خوش اخلاق و مهربونم!

سلام دخملی عاشق نی نی!

دیشب که عمه ینا و عموینا و خاله زهره و خاله صدیقه و زهره کوچیکه اومده بودن خونه مون، تو حسابی کیف کردی! چون دختر عمو فاطمه(فاطمه بزرگه) و دخترعمه فاطمه(فاطمه کوچیکه)، این جا بودن و حسابی با تو بازی کردن. برای اولین بار بود که می دیدم شما جگرگوشه ی من، برای بازی بچه ها این طوری قهقهه می زنی! فاطمه بزرگه باهات دالی بازی می کرد و تو بلند بلند می خندیدی! اگه من یا بابا همون کارو می کردیم شاید اصلاً خنده ت نمی گرفت ولی برای فاطمه خیلی خندیدی! فدّات بشم مامانی نازگل من! فدای خنده های دلبرونه ت بشم مامانی!

دیشب با این که خنده هات قلبمو شاد کرد، اما فکر کردم شاید توی جوّ خنده قرار گرفتی و داری الکی می خندی! مثل وقتایی که آدم همین جوری الکی حسّ خنده داره و به جرز دیوارم می خنده! اما امروز متوجه شدم این طور نبوده!

امروز دخترخاله معصومه اومد خونمون. تو با دیدنش خیلی خوشحال و ذوق زده شدی. اونم با دیدن اشتیاق تو، سر ذوق اومد و حسابی باهات بازی کرد. دالی بازی و بپّر بپّر و ... . تو برای معصومه هم خیلی خندیدی و بلند بلند قهقهه می زدی!

قررررررربونت بشم آخه من عسسسسسّلم!

فهمیدم تو کلّاً بچه هارو دوست داری. درست مثل خود من!

هم از این مسأله خوشحال شدم و هم از این که متوجه شدم تو توانایی تفکیک سنی آدمارو داری و می تونی کوچیک ترها رو از بزرگ ترا تشخیص بدی.

خدارو صدهزار بار شکر می کنم که دختری به این نازی و خوش اخلاقی و باهوشی به من داده. مرررررررسی خدا!

 

زهرا کنار فاطمه کوچیکه

پسندها (1)

نظرات (2)

بابای زهرا جون
9 شهریور 93 18:05
چرا نمیگی چقد عاشق خودته و فقط بغل خودته که آرومش میکنه
قلب تپنده
پاسخ
آره عاشق منم هست ولی خودت چرا نمی گی چقد تورو بیشتر از من دوست داره و تا وقتی تو خونه ای، اصلاً منو تحویل نمی گیره!
مامان معصومه و فاطمه
9 شهریور 93 20:16
منم خیلی دوست دارم خاله مخصوصا وقتی میخندی روحم شاد میشه و سرزنده میشم فدات شم
قلب تپنده
پاسخ
خدا نکنه خاله جون آخه شماها نمی دونین من چقد این نی نی ها رو دوست دارم مخصوصاً دخترخاله معصومه که خیلی ناااااااااازه و برای منم بیشتر ناز می کنه و می شه نازدارخانوم!!! اما وقتی می بینمش انگاری دنیارو بهم دادن و خیییییییییییلی خوشحال می شم خاله می شه هر روز بفرستیش بیاد خونمون و با من بازی کنه؟ البته بهش بگی که باهام قهر نکنه و به جای من نره سراغ نقاشی و عروسک و ... . من دوس دارم با خودم بازی کنه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد