زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

موهبت

تاب بازی

1393/4/17 23:19
نویسنده : قلب تپنده
254 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: پنج ماه و 13 روز.

تاب، تاب، تاب بازی

چه دختری چه نازی

با من شده همبازی

خدا اونو نندازی!

...

زهراخانوم ناز امروز برای اولین بار تاب بازی کرد!

امروز من خیلی کار داشتم چون شب برای افطار یه عالمه مهمون دعوت کردم. برای همین باید شمارو با یه چیزی سرگرم می کردم تا بتونم به کارام برسم. بابای مهربون یه تاب قشنگ تو ورودی آشپزخونه برات بست تا من هم به کارام برسم هم حواسم به تو باشه و تابت بدم.

تو هم خیلی از تاب بازی خوشت اومده بود و حسابی آروم شده بودی و صدات درنمی اومد. فدات شم الهی! آخراش دیدم کسل شدی و چشمات سنگین شده. بغلت کردم و بردم تو اتاق و خیلی سریع تر و راحت تر از همیشه خوابوندمت. انقدر تاب بازی بهت چسبیده بود که تا خود شب خوابیدی!

قربون دخمل نازم بشم که تاب بازی کرده و خسته شده! خدایا چقد این دختر نازه...!

 

زهرا در حال تاب بازی

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان جون زهرا
24 شهریور 93 7:35
خب تاب بازی خیلی کیف داره دیگه
قلب تپنده
پاسخ
بعله دیگه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد