زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

لغات جدید!

1393/1/28 22:04
نویسنده : قلب تپنده
393 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: دو ماه و 24 روز.

امروز بابا رفته بود سرکار و خونه نبود. من و تو بودیم و یه عالمه بازی و خنده و البته دلتنگی برای بابا!!!متنظر

تا شب با هم بازی کردیم دوتایی...

«زهراخابالو»

شب دیگه خسته شده بودی و خوابت می اومدخواب آلود ولی من ولت نمی کردم.آرام تو هم رومو زمین نمی نداختی و با همون خستگی کلی برام می خندیدیزیبا. قربونت بشم!بغل

وسط بازی رفتی تو فاز صدا درآوردن و به اصطلاح حرف زدن! می خواستی جواب منو بدی. همش صداهای جورواجور از خودت درمی آوردی. اینم کلمات جدیدی بود که امشب از بین حرفات استخراج کردم:

«بو»، «بابّا»، «بیلی»، «قولو»، «قیلی»!

انقده ذوق کرده بودم که سریع زنگ زدم به بابایی و بهش گفتم زهرا کلمه های جدید یاد گرفته و گفت: بابا!!!خندونک بین خودمون بمونه که تو شانسکی این کلمه رو گفته بودی اونم فقط یه بار!چشمکزبان بابایی چقدر ذوق کرد به خیال این که تو دیگه می تونی صداش کنی!!! قه قهه

عیبی نداره بالاخره که یاد می گیری مگه نه؟!

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد