زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

موهبت

شیرین کاری های 21ماهگی

1394/8/20 12:45
نویسنده : قلب تپنده
334 بازدید
اشتراک گذاری

کم کم دارم مقدار شیردهی رو کم می کنم تا به تدریج شما رو از شیر بگیرم. در عوض غذای بیشتری همراه مکمل غذایی «ویتان» بهت می دم. شب ها بعد از خوردن ویتان، با مسواک انگشتی دندونای ناز و کوچولوتو مسواک می کنم.

دیگه تو روشویی نمی شورمت! چون می تونی تو دستشویی رو دوپا بشینی و صبر کنی تا من بشورمت! کارم این جوری خیلی راحت تره! پوشکت هم یه سایز بزرگ تر شده و سایز 5 مولفیکس می بندم.

حالا می تونی جملات سه کلمه ای بگی. من و بابایی خیلی خوششششحالیم!!!

وقتی خیلی کوچیک تر بودی با لمس بخاری و لیوان چای، مفهوم گرما رو درک کرده بودی، حالا هم با لمس آب سرد و یا احساس سوز سرمای هوا، مفهوم سرما رو درک کردی. تا در خونه باز می شه یا وقتی موقع شستنت آب سرد می شه، می گی: سَیده! (یعنی سرده)

وای خدای من! دوره ی «این چیه؟ اون چیه؟» ها شروع شد و... هیچی دیگه یک سره باید یه نفر جواب سوالای شمارو بده! اما ناگفته نماند که بعضی وقتا شیطونیت گل می کنه و مارو سرکار می ذاری و الکی به در و دیوار اشاره می کنی و بدون این که خودت بدونی داری کجارو نشون می دی، می پرسی: این شیه؟؟

یه کلمه ی جدید هم اختراع کردی که با استقبال گسترده ای از طرف فامیل روبرو شد: «نیشیدن» به معنی: «نشستن»! حالا دیگه ما هم همین کلمه رو صرف می کنیم: نیشیدم، نیشیدی، نیشید...

قربونت بشمبغل

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد