زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره

موهبت

پتوهوتوتو...

1393/1/1 22:10
نویسنده : قلب تپنده
198 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: یک ماه و 27 روز.

هوا خیلی بهتر شده و دیگه سوز سرمای زمستونو نداره. آخه بهار رسیده و از قدیم می گن باد بهاری برای بدن مفیده!

امروز هم که روز اول عیده هوا خیلی خوبه. یعنی برای بیرون بردن تو خوبه! ما هم امروز از صبح رفتیم عید دیدنی و خونه مامان بزرگا و بزرگ ترها رفتیم. اما بدون پتو!

آخه ما همیشه تو رو حسابی تو پتو می پیچوندیم و میاوردیم بیرون. بعضی وقتا که هوا سردتر بود علاوه بر پتو، توی قنداق فرنگی هم میذاشتیمت تا گرم گرم شی!  امروز که بدون پتو آوردیمت بیرون همش احساس می کردیم نکنه سرما بخوری! من که خیلی نگرانت بودم و با این که هوا سرد نبود سعی می کردم چادرمو بپیچونم دورت تا سرما نخوری!! آخه تو تموم هستی منی و اگه طوری ت بشه من دق می کنم!

اگه هوا بعد از این گرم تر هم بشه دیگه پتو دورت نمی پیچم و دیگه با پتو خدافظی می کنی. یعنی همون پتوبی پتو، پتوهوتوتو...

 

زهرا بغل باباجون

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد