زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه سن داره

موهبت

مرحله اول از پوشک گرفتن

1394/5/17 10:24
نویسنده : قلب تپنده
519 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: یک سال و شش ماه و 13 روز.

ساعت 12 ظهر بود و من خوابیده بودم، که شما عسل خانوم بوسم کردی. من بیدار شدم. با اشاره به پوشکت گفتی: شششش! اول فکر کردم پیپی کردی و پات می سوزه. برای همین بردمت دستشویی تا بشورم، اما دیدم پوشکت خشکه و خبری نیست! فهمیدم جیش داری! دمپایی های کوچولو رو پات کردم و شما خودت نشستی و هم جیش کردی هم پیپی! خییییلی ذوق کردم. دفعات بعدی هم قبل از این که پوشکتو خیس کنی، خبر می دادی و من سریع می بردمت دسشویی و شما هم قشنگ جیش می کردی!

الهی فدای دخملی زرنگ و باهوش و فهمیده م بشم من!!!

 

البته بعدها متوجه شدم کنترل کمی برات سخته و چون می دونستم سخت گیری، بی فایده و حتی مضر هم هست، تصمیم گرفتم فعلا دست نگه دارم و پوشکت کنم تا دوباره موقعش برسه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد