زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

شیطنت های زهرا

1393/12/16 3:59
نویسنده : قلب تپنده
719 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: یک سال و یک ماه و 12 روز.

هر روز کار شما شده تخلیه ی کشوهای لباس و مدارک و کار من هم شده جمع کردن ریخت و پاش های شما پشت سر هم!!خسته هم در اتاق خودت و هم در اتاق خواب ما!دلخور از دست شما وروجک خانومچشمک

 

 

جایی نمونده که شما فسقلی ازش بالا نری!!!  می ری روی مبل های پشت به اُپن، و از تکیه گاهش بالا می ری و خودتو می رسونی روی اُپن! کافیه یک لحظه ازت غافل شم؛ معلوم نیس چه بلایی سر خودت میاری؟! مبل های پیش پنجره خطرناک ترن! چون وقتی پنجره بازه، می ری روی تکیه گاه مبل، دوزانو می شینی و دو دستی وزنتو می ندازی روی لبه پنجره تا بیرون رو نگاه کنی! وای خدای من! پنجره هم بی حفاظ...! کاری می کنی که چشم ازت برندارم! کاش فقط همین بود! از چارپایه و نردبون هم بالا می ری! من از دست این وروجک یه ساله چکار کنم آخه؟؟؟!!!

 

 

شما بلاچه خانوم امروز کار خیلی جالب دیگه کردی!!! دیدی قدّت کفاف نمی ده که کشوهای عسلی تخت رو وارسی کنی، آجرهایی (که من پایین تخت میذارم تا روی سرامیک سُر نخوره) برداشته بودی و زیر پات گذاشته بودی تا قدّت بلنذ شه و بتونی با خیال راحت توی کشو رو ببینی و تخلیه ش کنی!!! ای ورّوجک ناقّلا!!!

 

   

 

زهرا در حال اکتشافات جدید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد