زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

دس دسی و سرسری

1393/6/25 20:44
نویسنده : قلب تپنده
312 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: هفت ماه و 21 روز.

شما جدیداً بعد از غذا یا همین طوری وقتی داری بازی می کنی واسه خودت دس دسی و سرسری می کنی. ان قده ناز می شی که من ضعف می کنم از ذوق! دس دسی رو هم تازه یاد گرفتی اما نمی دونی کی باید این کارو بکنی. وقتی من دست می زنم با دقت به دستام نگاه می کنی و می خندی! حیف که از دس دسی کردنای نازت فعلاً عکس ندارم. از سرسری هم عکسی ندارم ولی فیلمش هست! خیلی خوششششششششششششششششگلی به خّدا!

می میرم براتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ  عســـــــــــــــــــــــــــــــــــل !

زهرا، نفــــــــــــــــــــــــــــــــــس ما

پسندها (3)

نظرات (4)

کافه عروس (بانک اطلاعات عروسی)
23 مهر 93 11:21
ماشالله به این دختر خوشگل و ناز خدا براتون نگهش داره
قلب تپنده
پاسخ
ممنون
مامان جون زهرا
3 آبان 93 22:11
قربون دسی دسی کردنت برم مامانی جون
قلب تپنده
پاسخ
خدانکنه مامان جون
فاطمه نفیسی
5 آبان 93 22:48
سلام مامان زهرا جون.دخترت خیلی مامانیه.زیاد میام به وبلاگا سر میزنم ولی اولین باره نظر دادم.خیلییییی وبلاگت قشنگه.تبریک میگم.
قلب تپنده
پاسخ
سلام فاطمه جون. ممنون. چشمات قشنگ می بینه. لطف داری!
مامانجون
18 آبان 93 1:33
سلام زهرا ی نازنین من فدای چشات عزیزم که برقش به من امید زندگی میده خیلی دوست دارم مامانی انشاالله خدا حافظ ونگهدارت باشه
قلب تپنده
پاسخ
ممنون مامان جون. وجود شما هم به ما امید زندگی میده. عاشقتونیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد