زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 25 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

موهبت

تولد شش ماهگیت مبارک

1393/5/4 13:19
نویسنده : قلب تپنده
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازم!آرام

تولدت مبارکتشویقتشویقتشویق

شش ماهه شدی دختر زیبای من!

بزرگ شدی! حالا دیگه جون گرفتی و محکم شدی! خانوم شدی! ماه شدی! دلبری می کنی واسه من و بابایی...

خیلی دوست داشتم وقتی شما دخترک نازنازی من شش ماهه شدی، توی خونه مون یه مراسم روضه برای حضرت علی اصغر(علیه السلام) برپا کنم ولی شرایطش جور نشد! از خدا می خوام توفیق بده وقتی سه ساله شدی یه مراسم برای حضرت رقیه(سلام الله علیها) برگزار کنم. البته زودتر هم خوبه!

خدایا به خاطر زهرای نازنینم ممنون!

 

  

زهرا بغل بابا

حرم حضرت معصومه(سلام الله علیها)، قم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد