زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

موهبت

مروارید کوچولو دراومد

1393/5/2 15:23
نویسنده : قلب تپنده
213 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: پنج ماه و 27 روز.

سلام دخملکم!بوس

امروز یه اتفاق بزرگ و خوشحال کننده افتاد!خندونک

شما دخملی گلم بالاخره دندون درآوردیتشویقتشویقتشویقهوررررررررررررااااااااااااااااااااااااتشویقتشویقتشویقخنده

دیشب بابایی در حال بازی با تو، دید که لثه ی پایینی ت سفید شده و دندونت از زیرش معلومه. با خوشحالی به من و مامان جون نشون داد و گفت زهرا داره دندون درمیاره!

ما هم خوشحال و ذوق زده شدیم و هم تعجب کردیم که چرا به این زودی!؟آرامسوال من که باور نمی کردم به این زودی ها درآد!متفکر

امروز دیگه حسابی غافل گیرمون کردی و دندون درآوردی!!! امروز برای اولین بار دندونت جیک زد و سرش بیرون زد.بوس وقتی داشتم بیسکوییت مادر خیس خورده و نرم شده رو با قاشق کوچولو می ذاشتم دهنت، برخورد قاشق به دندونت رو احساس کردم و هیچی دیگه... ذوقمرگ شدم!بغل

اون قدر خوشحال بودم که نمی دونستم چه جوری این خبر رو به مامان جونینا و بقیه بگم. تا شب هنوز تو شوکّ بودم و نمی دونستم چه کار کنم؟!تعجبخنده بالاخره شب به همه گفتم!

شاید الان که تو اینو می خونی برات چیز ساده ای باشه و منو درک نکنی. اما هر مادری که اینو تجربه کرده باشه می دونه که چقدر دراومدن دندون نی نی آدم، براش مهم و خوشحال کننده و به یاد موندنیه!محبت

امیدوارم خودت یه روز این خوشحالی رو تجربه کنی عسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسل مامان!بوس

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دو فرشته
12 مهر 93 6:37
هنوز تو نخ این یه دونه دندونتم که چرا یه دونه در اومد
قلب تپنده
پاسخ
این جوریاس دیگه!!!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد