زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

موهبت

خواب رو تاب

1393/4/21 23:16
نویسنده : قلب تپنده
235 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: پنج ماه و 17 روز.

امروز وقتی که داشتم هم زمان با انجام کارای آشپزخونه، تو رو روی تابت هُل می دادم تا تاب بخوری و آروم باشی یهو دیدم شما عسل جونی روی تاب وِلو شدی و چشمات داره بسته می شه. خییییلی دلم برات سوخت! اما چون خیلی ناز شده بودی همین طوری واسادم و نگات کردم. تو تاب می خوردی و در حالی که با یه دست طناب تاب و با دست دیگه ت جغجغه ی آویزون از تابو چسبیده بودی، سرت این ور و اون ور می رفت. تا این که سرتو تکیه دادی به بند تاب و چشماتو کامل بستی و راحت خوابت برد!

صحنه ی خییییییلی نازی بود! مثل فرشته ها لالا کرده بودی! با گوشی بابا ازت عکس گرفتم که بزودی برات می ذارم.

دوست دارم دخملی آسمونی...

 

زهرا لالا روی تاب

پسندها (3)

نظرات (4)

بابای زهرا جون
9 شهریور 93 17:58
بابا فدای دختر نازش بشه با این همه شیرین کاری نمیدونی چقد ناز میشی
قلب تپنده
پاسخ
ماییم دیگه! تو ناز بودن به مامانم رفتم!!!
بابای زهرا جون
9 شهریور 93 18:08
مامانی جند وقته نمینویسیااااااااااااا غیبتت غیر موجه ه با والدینت بیا برا توجیه. باشه؟
قلب تپنده
پاسخ
چشم! اما نگران نباش به روزش می کنم!
مامان معصومه و فاطمه
13 شهریور 93 17:36
قربون خاله اییییییییییییی به خاله هم سر بزن دیگه
قلب تپنده
پاسخ
چشم! درو باز کنید که ما داریم میایم...!!! البته در وبلاگاتونو!!!
مامان جون زهرا
24 شهریور 93 7:32
پس من چی؟ ای بابا،،،،ببخشیددیگه یه مدته اینترنت ندارم دیگه.
قلب تپنده
پاسخ
شما که همین طوری هم آپ و به روزی مامان جون! خبرای دست اول به شما می رسه!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد