زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 23 روز سن داره

موهبت

«مامان» به زبون زهرا

1393/3/8 4:13
نویسنده : قلب تپنده
289 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و چهار روز.

«ماممممم»!

این کلمه ی جدیدی بود که شما عسّلی امروز یاد گرفتی و گفتی!

من تورو گذاشته بودم زمین و پیشت نشسته بودم و داشتم با لب تاپ کار می کردم. تو خوابت می اومد و کِدکِد می کردی. منم حواسم به تو نبود و توجهی بهت نمی کردم. تو خیلی غُر زدی که بغلت کنم. وقتی دیدی من بغلت نمی کنم، با حالت سوزناکی گفتی: «ماممممممم»! من با تعجب لب تابو گذاشتم کنار و بهت نگا کردم. فکر کردم اتفاقی اینو گفتی. اما تو که دیدی باز بغلت نکردم، دوباره با حالت گریه گفتی«مامممم!». درست مثل هوم هوم کردنات! ولی این دفعه قشنگ معلوم بود که داری منو صدا می کنی!

بغلت کردم. هم دلم برات سوخت که این همه با زبون بی زبونی به من التماس کردی تا بغلت کنم و کلی خودمو سرزنش کردم که به جای تو چسبیدم به این کامپیوتر و اینترنت، هم کلی ذوق کردم که یه چیز دیگه یاد گرفتی و گفتی! قربونت بشم من مامانی! منو ببخش عسلم!

هنوز باورم نمی شه تو منو «مامّ» صدا کردی! یعنی واقعاً یاد گرفتی جوجو؟؟؟

 

زهرا همدم مامان

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد