زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 13 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره

موهبت

سلامی به دخملم

1392/8/15 12:05
نویسنده : قلب تپنده
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم!

                           180568ddsj1svnh1.gif

مسافر کوچولوی پاک و معصومم!

از همون لحظه ای که مهمون خونه ی دل من شدی،

                                                      131.gif

  از صمیم قلب خدای مهربون رو شکر کردم و با تموم وجودم عاشقت شدم،

                            Schoentjes.jpg

با این که تا این لحظه فقط صدای تپش یه قلب کوچیک،

                        

و یه تصویر سیاه و سفید مبهم در مونیتور سونوگرافی،

               Glitter Congratulations Graphic

از تو  دیدم، اما به شدت احساس تعلق و وابستگی به تو می کنم.

                                    

مامانی بی صبرانه منتظر در آغوش کشیدن توست دختر نازم، زهرای آسمونی من!

                  9.gif 

پسندها (1)

نظرات (4)

باران(خلوت یک مادر)
21 دی 92 16:19
ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد به من هم سر بزن
مامان معصومه
21 دی 92 23:04
سلام زهرای خوشگلم با این که هنوز ندیدمت ولی میدونم خوشگلی عسل خاله. وبلاگت مبارک دستت مامانی مهربونت درد نکنه میخواد خاطراتتو بنویسه امیدوارم هر چه زودتر سالم و سلامت بیای گلم دیگه طاقت ندارم
مامان
24 دی 92 9:44
عزیزم دختر گلم منم خداوندبزرگ رو بی نهایت شکر میکنم که شماها رو به من هدیه کرد وبی صبرانه منتظر باز شدن کادو شما هستم مواظب خودت باش
مامان جون
8 بهمن 92 1:05
زهرای عزیزم خدا را هزاران بار شکر که هدیه زیباشو روز جمعه که متعلق به امام زمان وماه ربیع که ماه رسول الله است به خانواده ما هدیه کرد وچشم ما رو به جمال زیبای تو روشن ساخت مقدم پر برکتت رو به ماماتی وبابایی مهربونت تبریک مگم امید وارم شماها رو خداوند برای من حفظ کنه انشا الله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد