زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

موهبت

شیرین کاری های نوزده ماهگی

1394/6/20 10:38
نویسنده : قلب تپنده
655 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم!

شما دیگه جملات تقریباً کاملی رو ادا می کنی مثل:

مامانیو بوس دُنَم(کنم)

باباییَم بوس دُنَم

مامانی منه (اشاره به من)

پاشوو بِییم  -  پاشوو بیشینَم(یعنی میخوام جای تو بشینم)

آدوق خام(قاشق می خوام)  -  میمی خام  -  ماس خام(ماست می خوام)  -  نینی خام(عروسکمو می خوام)

خو(بخور)  -  خوخو(خودت بخور)

مامانی بَهشید(مامان ببخشید)

دَلام(سلام)  -  بیا دیه(بیا دیگه)

دایی بیا  -  نانایی(زندایی)

بَ دُن(بغل کن)  -  بادوم

تاب بازی  -  آب بازی

جیش دَم(جیش کردم بریم دسشویی).

 

وقتی می بینی یه نفر خوابیده روی زمین به محض این که می گم: «بالش بیار» سریع می ری میاری و اشاره می کنی تا سرش رو بذاره روی بالش. پشت من و بابایی رو با شونه می خارونی اما انقدر شونه رو فشار می دی که فقط فرار می کنیم. وقتی دست یا پای بابایی درد می کنه یا قولنج می کنه و دراز می کشه تا من با پا روش فشار بدم، شما دوپایی می ری روی بابا و خستگیشو حسابی درمیاری. با پوف کردن روی شکم من قلقلکم می دی. عسل خانوم مامان از این که مامانی میمیتو بخوره خوشت میاد و اشاره می کنی تا ادامه بدم! ورررروجّــکبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد