زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

موهبت

زهرا در نه ماهگی

1393/8/26 20:09
نویسنده : قلب تپنده
633 بازدید
اشتراک گذاری

شما دخمل طلا الان که نه ماهته این کارا رو می کنی:

4 آبان: خیلی دقیق فیلم و سریال های تلویزیون رو نگاه می کنی و هر 5 - 6 دقیقه یه بار حواست پرت می شه و یه کم بازی می کنی و بعد دوباره ادامه شو نگاه می کنی!

 

 

 

 

7 آبان: نَم نَمک داری روی پای خودت وامیسی!

 

 

 

9آبان: همراه خاله و نی نیاش، در همایش شیرخوارگان حسینی شرکت کردیم و شما لباس حضرت علی اصغر (ع) رو پوشیدی!

 

   

 

13 آبان: دو تا مروارید دیگه از راه رسیدن و چهار دندونه شدی(دو تا از بالا)! مبارک باشه گلم!

 

 

14آبان: وقتی آهنگ یا صدای ریتمیک می شنوی، ریتم می گیری و خودتو به عقب و جلو حرکت می دی!

 

 

15 آبان: دیگه یاد گرفتی و می تونی از مبلا و میزشون و از تخت بالا بری! (وای وای وای!)

 

   

 

20 آبان: وقتی می خوام بهت غذا بدم، اولش فرار می کنی و من اون قدر دنبالت می کنم تا اولین قاشق رو بذارم دهنت، بعدش دیگه آروم می شینی و بقیه شو می خوری! (فدات!) 

 

 

 

وقتی با تلفن حرف می زنم، به زور گوشی رو از دستم می گیری و می ذاری دهنت!

 

 

مزه ی قطره ی زینک پلاس (مکمل تقویتی) رو خیلی دوست داری و به یه قطره چکون قانع نیستی و بازم می خوای!

 

21 آبان: همراه مامان جونینا و خاله ینا و زندایی رفتیم دیدن نی نیِ دختردایی زهرای من(نی نی رعنا). اما شما همش خواب بودی و وقت رفتن بیدار شدی!

زهراجون قدم نورسیده مبارک باشه!

 

 

راستی امروز تولد زندایی هم بود و ما همراه خاله مرضیه ینا رفتیم خونه شون و کادوشونو دادیم.

شما هم دامن قشنگی که زندایی برات بافته پوشیده بودی!

زندایی تولدت مبارک!

تاب نیم تنه پشت گردنی رو هم مامان جون بافته! دست هردوشون درد نکنه!

 

25 آبان: امروز تولد منه و بابایی مهربون بهم یه گوشی گلکسی اس4 کادو داد که حسابی منو سورپرایز کرد. چون اصلاً فکرشم نمی کردم! «ممنون عزیزم!»

 

 

شب هم باباجونینا و دایینا و خاله ینا اومدن خونه مون و یه عالمه کادوهای قشنگ برام آوردن. دست همه شون درد نکنه!

 

 

شما هم امشب حسابی بازی کردی و خوش گذروندی! فدات بشم من!

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

نامیلو
26 آبان 93 22:29
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
مامان دو فرشته
28 آبان 93 23:23
خاله ای خیلی زود راه می افتی. من مطمئنم. ماشالا به تو زرنگم. لباساتم خیلی قشنگه. مامانتم خیلی عکسای قشنگ ازت میگیره. دستش درد نکنه. خیلی ماهی . غذاتم خوب بخور باشههههههه
قلب تپنده
پاسخ
چشم خاله! ممنون که نظرهای قشنگ می ذاری برام!
بابایی زهرا
30 آبان 93 2:23
روز به روز شرین تر و خوردنی تر میشی بابا هرچی بگم کم گفتم بعضی اوقات فقط باید بخورمت با یه سری حرکاتت ببخشید که کمتر برات مطلب مینویسم خیلی دووووووووست دارم
مامانجون
5 آذر 93 5:50
دخترک نازنازیم. چقده تونازی الهی. خدا جون نگهدارت باشه ، راستی هیچ میدونی ماه آبان،آذر وبهمن چه لطف صفایی داره ،من که این ماه ها رو خیلی دوست دارم!
قلب تپنده
پاسخ
منونم مامان جونی هیچی به صفای وجود شما نمی رسه!!
مامان دو فرشته
15 آذر 93 8:53
سلام چه عکسای قشنگی خوشگل خاله آبجی جونم تولدت مبارک باشه انشالله با نی نی و همسرت خوشبخت باشین
مامان دو فرشته
21 آذر 93 0:21
عاشقتم خاله یه روز نمیبینمت سریع میام تو وبلاگت تا دلتنگیم برطرف شه اما خودت و لمس دستای نازت و لبخند شیرینت یه چیز دیگس مخصوصا با اون چشمای درشتت عسلم ماشالله به تو گلم چشم نخوری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد