زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

موهبت

*تولد پنج ماهگیت مبارک*

1393/4/4 22:46
نویسنده : قلب تپنده
248 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلمون!

تولدت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک!

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوستشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پنج ماهه شدی عسلم! مبارک باشه! الهی صد سال عمر پر از نور و شادی داشته باشی!

امروز من و تو و بابا همراه مامان جونینا و خاله مرضیه ینا رفتیم دیدن بچه ی پسرعمه ی من، یعنی بچه ی محمدرضا. یه دخترکوچولو که اسمشو گذاشتن: هستی.

نی نی نازی بود و خیلی خیلی کوچولو بود. حتی از اندازه ی زمان به دنیا اومدن تو هم کوچیک تر بود!! تو کنار اون ماشاءالله خیلی بزرگ و خانوم به نظر می رسیدی!

***هستی کوچولوی ناز تولد تو هم مبارک! *** محمدرضا و آرزوی عزیز قدم نورسیده مبارک باشه***

شب باباجون و بابا و من و تو رفتیم بیرون و به مناسبت تولدتبرات لباسای قشنگ قشنگ خریدیم! باباجون مهربون یه سارافون خوشششگل زرد و نارنجی با یه روسری سه گوش کوچیک همرنگ برای تو خرید. خیلی قشنگه! دستش درد نکنه! ممنون باباجون!

 

 

من و بابا هم برات یه سارافون عروسکی صورتی گل دار با کلاه عروسکی خریدیم و یه تاب سفید پشت گردنی ریون نگین دار و یه شلوار ریون سفید چین چینی هم خریدیم.

لباسات خیلی قشنگن و من اونارو نگه می دارم تا وقتی مادرجون از مکه اومد اونارو بهت بپوشونم و بریم خونه شون! مبارکت باشه نفس من و بابایی!

عاشقتیم دختر ناز مامان، دختر ناز بابا!

 

زهرا با لباسای قشنگش

پسندها (1)

نظرات (7)

حمیده
14 مرداد 93 0:14
مبارکه عزیزم
قلب تپنده
پاسخ
ممنون حمیده جون
مامان جون زهرا
16 مرداد 93 15:17
مبارک باشه خوشگل مامانی
قلب تپنده
پاسخ
ممنون مامان جون مهربون نازم
باباجون زهرا
16 مرداد 93 15:18
قابل شماره نداره ممنون از لطفتون
قلب تپنده
پاسخ
ممنون باباجون گلم این شمایین که لطف دارین و خیلی خیلی خوبین
روح الله
19 مرداد 93 8:25
سلام دوست عزیز بیا برای اینکه بازدید هر دومون آینده زیاد بشه همدیگرو لینک کنیم شما این وب منو با عنوان زیر لینک کنید بعد خبر بدید تا من هم شما رو توی همون روز لینک کنم : ♥♥♥ ترول های خفن!!!! ♥♥♥ http://trollnew.mihanblog.com/
مامان معصومه و فاطمه
19 مرداد 93 23:51
مبارکه خاله ای اووووووو چقد لباس ... مامانی عکس لباساش رو بگیر و براش نگه دار
قلب تپنده
پاسخ
چشم خاله جونی! نیس که شما برای معصومه جون کم لباس می خری؟؟! عکس گرفتم ولی.......................................... داستانی شده این عکس گذاشتنا!!!
مامان جون زهرا
21 مرداد 93 11:22
دخترم تولدت مبارک انشاالله صد ساله بشی
قلب تپنده
پاسخ
مرسی اما چرا همه بزرگترا دعا می کنن ما بچه ها زود پیر شیم و صد ساله شیم؟ من که نمی خام پیر بشم!!! می خام بزرگ شدم جوون بشم خانوم بشم خوشگل بشم، اصلنم نمی خام پیر و زشت شم!!!
مامان جون زهرا
24 شهریور 93 7:47
یعنی فکر میکنی پیرا زشتن اصلنم اینطور نیست ،پیرا پر ار از زیبایی وتجربه ان ،اگه خوب به چشماشون نگاه کنی زیبایی روتو عمق نگاهشون میبینی ،وقتی میگیم پیر شی الهی یعنی از زنگیت بهره ببری ،یعنی عمر طولانی داشته باشی به عبارت دیگش خدا عمرت بده متوجه شدی عزیز مامان،
قلب تپنده
پاسخ
بو؟ خب زودتر می گفتین مامان جون! الهی شما هم پیر شین خیلی خیلی پیر شین بعدش من و نوه هام بیایم بشینیم بغلتون!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد