زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

موهبت

فشار با لثه

1393/4/1 9:04
نویسنده : قلب تپنده
387 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: چهار ماه و 28 روز.

به من رحم کن!

آخه مامانی درسته که هنوز دندون درنیاوردی و لثه های نرمی داری، اما وقتی سیر می شی و لثه هاتو محححححححکم به هم فشّار می دی، نمی دونی دردش درست مث اینه که با دندون گاز بگیری! آخه من گناه دارم! دلت میااااااد؟؟؟ می دونم لثه هات می خاره اما چرا دندونکتو گاز نمی گیری؟ چرا من؟؟؟! یه کم دلت برام بسوزه دیگه!!! باشه؟!

 

زهرا وروجک

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان جون زهرا
16 مرداد 93 15:32
مگه تو به مامانیت رحم کردی؟ بیست دندونه شده بودی، هنوز مامانیتو گاز میگرفتی
قلب تپنده
پاسخ
آخ آخ همونه که آهتون منو گرفته مامان جان بگذر!
بابای زهرا جون
9 شهریور 93 17:55
حالا حالا ها مونده تا درد بکشی مامانی محکم باش و توکلت بخدا باشه
قلب تپنده
پاسخ
حالا درسته که من گاز می گیرم اما شما دیگه چرا نامردی می کنین و عکس دندون می ذارین تا مامانیم بیشتر دردش بگیره؟؟؟ نکنین این کارا رو! دنیا وفا نداره بابایی! یه وقت دیدی اومدم و شبونه نوک دماغ شمارم گاز گرفتما!!! مامان گلم، تحملش بیشتر از این حرفاست توکلشم به خداست!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد