زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

موهبت

شیر می خوام...

1394/10/30 15:42
نویسنده : قلب تپنده
230 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: یک سال و 11 ماه و 26 روز:

امروز دیگه کم کم مراسم خداحافظ شیر رو شروع کردیم بای بای

شما تپلوی ناز همش میومدی مث همیشه شیر بخوری ولی من بای بای

البته فقط مم راست! بهت گفتم اوووف شده. نه آخ و اوخ کردم. شما هم نق زنون فقط چپی رو می خوردی... خطا

دلم برات کباب می شد. من بیشتر از شما غصه می خوردم... گریه

***

تا دو روز همچنان سمت راستم، شیر تولید می شد. اما از اون جا که تحریم شده بود، کم کم از روز سوم روندش کند شد و دو هفته بعد تقریباً دیگه شیری تولید نشد... دلشکسته

روزای پر از گریه ای پشت سر گذاشتیم من و شما... گریهگریه

 

مامان فدات گل نازم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد