زهرازهرا، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
نورانورا، تا این لحظه: 2 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

موهبت

بوسه به پای مادر

1394/3/17 19:42
نویسنده : قلب تپنده
426 بازدید
اشتراک گذاری

زهرا: یک سال و 4 ماه و 13 روز.

امروز شما دخملی یه سال ی من با بوسیدن پای من حسابی مامانی رو ذوق زده و شرمنده کردی!

تو آشپزخونه داشتم ظرف می شستم که شما اومدی و بی مقدمه بدون این که من متوجه شما بشم، نشستی و پای منو بوسیدی!بوس آخه مامانی چرا این شیرین کاریا رو می کنی؟! کاری که من تو این 25 سال برای مادرم نکردم شما دخمل کوچولو برای من کردی!! تازه وقتی دیدی خوشحال شدم چند بار این کارو تکرار کردی و با ذوق منو نگاه می کردیمحبتمحبتمحبت قررررررررررررربونت بشم مممممممممممن!!!

 

زهرا فرشته

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان دو تا فرشته ناز
22 آبان 94 19:39
واقعا هم مثل فرشته ای عزیزم. با اون حجاب زیبایت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به موهبت می باشد